Post by tiojamlorstero on Mar 8, 2022 17:22:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump 2022 version ▞▞▞
Nehh
Verste spillet noensinne...etter så mange oppgraderinger er alt du kan se dessert, typiske webdesignere
Av en eller annen merkelig grunn er dette mye morsommere enn det burde være. Det eneste problemet er at etter hvert hopp, får du muligheten til å ta gratis studiepoeng eller se en video og ta doble studiepoeng. Problemet er at hvis du velger de gratis kredittene, 90 % av tiden, starter en video uansett slik at du fortsatt ender opp med å se en annonse. Litt vondt egentlig.
Tiden går, veldig grunnleggende, men morsomt ...
Flott spill, men for mange annonser.
Autoplay-annonser er det verste. Avinstallert. Ethvert spill som tvinger den typen databruk på en ikke-wifi-tilkobling uten opt-in, bør kasseres.
Flott, underholdende spill å tulle med når du trenger å drepe tid (eller bare har lyst til å ha det litt moro)... Min hadde NULL annonser... andre klaget på annonsene, men min hadde ikke en eneste.
Jeg liker ikke hvordan vi får stjerner, men det er ikke flere raketter å kjøpe. Hvorfor får vi ikke flere raketter å velge mellom.
Samme ting om og om igjen
Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump Arkadne igre werd
En ting er å se annonser, en annen er å tvinge noen til å se dem.bye.
Bike Hop: Hãy là tay lái BMX! Trò chơi điện tử ggt
Morsomt, vanedannende og verdt å spille. Dette spillet er så morsomt og morsomt. Dette spillet holder meg opptatt og tar bort mye stress ved å spille spillet.
Det er .....wow-spillet...😍..jeg liker det...
Dette er veldig interessant spill jeg elsker dette spillet og det er veldig sprøtt spill Dette spillet er kongen av alle sprø spill
Den stopper når jeg hopper, startboost fungerer ikke
🌆Ihtolhgvm;/yuhyouuochii7yhho💎
Den er ganske bra, men ikke fantastisk
Det er et veldig morsomt spill når jeg ikke har noe å gjøre, men jeg gir det 3 stjerner fordi jeg får en annonse etter hver kamp, jeg tror det er alt for mange annonser. Jeg føler at du bør sette inn en annonse i hver kamp.
For mange annonser til å så vidt få noen poeng å oppgradere. Det er litt morsomt, men kanskje legge til mynter å samle i luften for å oppgradere raskere?
Ndkdk jeg har e
Morsomt spill og morsom grafikk.
Jeg elsker dette spillet Det er så kult at jeg spiller for alltid og for alltid fordi jeg elsker dette spillet så mye at jeg ikke kan slutte å spille det som det var det er som om livet til kroppen min er nede som hvem ville jeg vil spille dette du bør ringe dette nå fordi dette er et veldig bra spill, og jeg og jeg liker å synge det.
Blir kjedelig etter mens det er moro
Heldig
Interesse
verst! For det første vil jeg si at vi har installert dette spillet ikke for å spille, men bare for å se annonser.... 40 sekunders annonse og 10 sekunders spill¿¿¿Jeg tror 80 eller 90 % mennesker vil installere og så etter 1 eller 2 minutter vil de avinstaller denne appen.. Har du lyttet til utviklere??? (^_^)
Shelter Zero: IDLE Angel Saga RPG efr
For mye reklame, men bra spill
Falsk annonsering uten annonser. Kjøpte oppgraderingen uten annonser, og etter noen få lanseringer kan du bokstavelig talt ikke komme videre uten annonser. Alle tre oppgraderingsknappene er "gratis oppgradering med annonse". Så du må se en annonse for å oppgradere eller avinstallere og be om refusjon som jeg gjorde.
Legger til Legger til... Betales for ingen tillegg til $2,99 for barnebarn, men får fortsatt tillegg etter full betaling.
Jeg liker apper som tilbyr annonser for gaver i spillet. Jeg hater apper som starter annonser uten å spørre. Denne appen har begge deler. Jeg anbefaler ikke.
Moro de første gangene, men det samme gamle landskapet blir veldig slitent. Kjedelig nå!
For mange annonser og de samme annonsene om og om igjen.
Det er gøy jeg måtte ta en lang tur, og neste gang jeg ser opp var turen nesten over, takk