Post by tiojamlorstero on Mar 8, 2022 17:25:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Varför säger det hela tiden att jag inte har någon anslutning när jag försöker se positioner? Innan det var okej. Det spelar reklam bra men det står att jag ska kontrollera min anslutning, Internet fungerar, även borta från vanligt WiFi, det fungerar men det säger hela tiden ingen anslutning, jag fattar det inte.
Word Crush: word search puzzle stacks શબ્દ lze
Jag gillar
Heltidspass
Jag tar fortfarande en stjärna för den enorma mängden annonser, men vad jag uppskattar är att när du stoppar spelet för en annons kommer det en trevlig klocka följt av en rykande kopp te och den säger add break. Det säger mig att du inser att annonserna är extremt irriterande men du gjorde ett försök att minimera den negativa effekten och det uppskattar jag.Jag gillar också valet av olika brickor och vi får se vad nästa bricka upp kommer att bli. Ganska billigt med ädelstenar. Coolt spel och det finns inte så många annonser annonser och annonser som alla andra spel...
Bra app
Användarvänlig
Det här spelet är väldigt avkopplande och roligt!
Så. Många. Annonspauser.
Det finns alldeles för många annonser!
Till många annonser
Det är väldigt lugnande för mina nerver och det hjälper mig att sova och jag sover utan drömmar bara en lugn sömn. Fortsätt med det utmärkta arbetet. TKS
Kul att spela.
Stor utmaning
Excellent
Bra jobbat älskar att spela nummerspel
Bra
Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game Strategické yzo
Bortbyting
Jättebra spel!
🙂
Älskar det här spelet!!!
Extremt beroendeframkallande när det är stillestånd på jobbet
Bra erfarenhet men svårt men kommer att få det.
Bra att kosta på min stress.
Mycket roligt att spela. Lätt
Inte Facebook-anslut vid inloggning
Det var kul och jag tyckte att jag gjorde det bra för första gången som jag spelade det här spelet! Jag avinstallerar det eftersom jag fick mig att tro att jag fick ut pengar.
Kul och lärorikt
FÖR MÅNGA ANNONSER! Du tittar på annonser mer än du spelar. Åh nämnde jag att det finns mycket du kan slösa pengar på!👎
Spelet är fantastiskt!
Bra spel alltid njuta av denna typ spel.
Spelet har en bugg. Väldigt kul att spela men buggen gör det ospelbart. Om den maximala brickan ökar två nivåer, eliminerar spelet den näst minsta brickan men inte den minsta den lämnar den som nästa bricka. Om du till exempel hoppar till 2T-brickan från 549B eliminerar den 268M-brickan men lämnar 134M-brickan i kön. Det är då omöjligt att ta bort.
DESSA ANNONSER ÄR IRRÖRANDE ATT DE FÅR OSS ATT FÖRLORA VÅR SPELTID. 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Coolt spel
Det här är ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat. Jag önskar bara att den hade några power-ups som du kunde använda för att bli av med blocken
Det här spelet är roligt men det stöder annonser som om du inte trycker på x för att stänga perfekt, kommer det automatiskt att börja laddas ner. Detta är inte längre acceptabelt.
Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game Παιχνίδια στρατηγικής bns
Under 1 🔯 för mycket add fick huvudvärk
Det här spelet är äckligt långsamt. Alla spel har annonser, men dina avbryter ditt spel. Det här spelet är patetiskt förvärrande. Uppenbarligen avinstallerar.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Bra spel
Ähhh.....
Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game 策略 omi
Sinne expanderande spel
Ha det bra att spela det